הבשורה החדשה בעולם טיפוח השיער- מימאס!

מוצרי מימאס נחתו בדיל קוסמטיקס, וההתרגשות - בשיאה!

הבשורה החדשה בעולם טיפוח השיער- מימאס!

מותג השיער שייקח אותך להרפתקה יוצאת דופן, שישיב לשיער שלך את הנעורים שלו, ישקם אותו, יחדש אותו ובעיקר יעביר אותו תהליך שהוא בגדר מסע מרתק לעבר שיער בריא, מבריק ומלא חיים!

מימאס הינו מותג טיפוח שיער פורץ דרך המיוצר בישראל. כבוד גדול, ללא ספק!

מוצרי המותג גורפים הצלחה מסחררת בזכות הפורמולה הייחודית שלהם. הפורמולה מבוססת על חומצה היאלורונית וקרטין טהור, שני רכיבים שהם בגדר תמצית האושר בכל הקשור לשיער!

הם מעניקים לשערה את כל מה שדרוש לשיקום ולטיפוח המקסימלי שלה, עם תוצאות ברורות וניראות לעין.

החומצה ההיאלורונית במוצרי השיער של מימאס מסייעת בספיחת לחות לתוך תא השערה, מסייעת ביצירת אפקט אנטי פריז והורדת נפח, מחזקת את סיב השערה ושומרת על גוון השיער לאורך זמן. הקרטין הטהור מצפה את השערה בשכבת הגנה וממלא פגמים שנוצרו במבנה השערה לאורכה. המותג MIMAS פותח על ידי צוות מחקר מוביל ומיומן בליווי מעצבי שיער מובילים בתחום, זאת על מנת לתת את המענה המיטבי לצרכי הלקוחה.

מוצרי השיער של MIMAS שומרים על בריאות עור הקרקפת ומעניקים הזנה אינטנסיבית לשערה לאורכה, מהשורש ועד לקצוות.

מוצרי המותג אינם מכילים SLS ופראבנים, מה שגורם למוצרים להיות מדוייקים גם עבור שיער שעבר החלקה.

נדמה שבכל פרט ופרט במוצרי המותג הושקעה מחשבה רבה. גם בריח של המוצרים, ריח של בושם יוניסקס ממכר, שגורם לחוויית עונג עצומה, רוגע אינסופי ותחושת התחדשות וניקיון.

מוצרי מימאס נחלקים לשתי סדרות – סדרת פיוראס PURAS המיועדת לכל סוגי השיער וסדרת אולאס OLAS המיועדת לעיצוב שיער גלי ומתולתל.

שם המותג ושמות הסדרות גרמו לנו להיות סקרניות כך שיצאנו לבדוק מה המשמעות שלהם וגילינו סיפור מעניין!

לשם מימאס מספר פרשנויות שנקשרות זו בזו בצורה מעוררת השראה.

בראש המותג עומדות נשים שמעידות פה אחד שהשלב הכי משמעותי בחייהן הוא השלב בו הפכו לאימהות. "מימא" היא אחת מהמילים הראשונות שתינוקות אומרים בשלב הכרת השפה, כאשר רוצים לקרוא לאימן ולהפנות את תשומת לבה אליהם. ואם מימא = אמא, אז הבנתן נכון... מימאס = אמהות. מותג נשי כבר אמרנו?

פירוש נוסף למילה מימאס הוא ירח, אחד מתוך קבוצת הירחים של כוכב הלכת שבתאי. ירח קרוי גם לבנה. הלבנה היא מקור אור, המצוי בתוך החשכה ומאיר לנו את הדרך. הלבנה עוטפת אותנו ומכוונת אותנו, מלווה אותנו במסלול החיים ומשנה את צורתה לאורך החודש, בדומה לטבע האישה ולמחזור החודשי שלה. מוצרי המותג מימאס מהווים מקור אור בעולם טיפוח ועיצוב השיער כי הם מכילים בתוכם את הפתרון למגוון בעיות שיער, שמוצרי שיער רבים לא מצליחים לתת להם את המענה הדרוש, החל משיער יבש ופגום או שיער שעבר החלקה ועד לשיער דליל שזקוק לעובי ולנפח. בנוסף, פירוש השם מימאס בספרדית הוא "לפנק", שהרי מדובר במותג טיפוח לשיער, שמטרת העל שלו היא אמנם לטפל ולשקם את השיער, אך הוא בהחלט מעניק לו גם את הפינוק שכל כך דרוש לו.

ואם בפרשנות השם עסקינן, נמשיך לעבר שמות הסדרות.

שמה של סדרת טיפוח השיער הוא פיוראס PURAS. פיור = טהור. מוצרי הסדרה נועדו על מנת לנקות את הקרקפת ואת השיער ביסודיות עד לרמת הטיהור, מתוך הנחת היסוד שטיפול מתחיל בניקיון יסודי, שמאפשר יכולת חדירת חומרים לשורש השערה ולהזנה שלה לכל אורכה ברכיבים האיכותיים ביותר- קראטין טהור וחומצה היאלורונית, כך שתחזור להיות בריאה, חזקה ומלאת חיוניות וברק. בסדרת פיוראס ישנם ארבעה מוצרים: שמפו, מסכה, סרום ומסכה ללא שטיפה. המוצרים ללא מלחים ומועשרים בחומצה היאלורונית וקרטין טהור.

שמה של סדרת עיצוב התלתלים הוא אולאס OLAS. פירוש המילה אולאס בספרדית הוא גלים. מוצרי הסדרה מיועדים לעיצוב שיער גלי ומתולתל והם נותנים את המענה האולטימטיבי לעיצוב קל ונוח של תלתלים מושלמים, תוך הזנתם בחומרים האיכותיים ביותר. שיער גלי ומתולתל דורש התייחסות מיוחדת ובכך סדרת אולאס מצטיינת. בסדרת אולאס ישנם שלושה מוצרים: קרם תלתלים, גלייז לפיסול תלתלים וכן קרם גלייז 20:80 לעיצוב תלתלים, גם הם ללא מלחים ומועשרים בחומצה היאלורונית וקרטין טהור.

המותג מימאס הוא מותג נשי פורץ דרך, שקהל היעד שלו מורכב רובו מנשים, אך כל מוצרי השיער בהחלט מיועדים לשימוש גם בקרב גברים.

המותג חרט על דגלו לתת את המענה האולטימטיבי לכל בעיות השיער באשר הן והוא עושה זאת בגאון!

התמכרות נעימה!

 

דיל קוסמטיקס – המשווקת הרשמית של המותג מימאס בישראל.


הוספת תגובה :

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.