ביטול עסקה

מדיניות ביטול הזמנה

רכשת מוצרים בדיל קוסמטיקס והתחרטת? אין בעיה.
חוויית הרכישה שלך בדיל קוסמטיקס ושביעות הרצון שלך מאיתנו – הן בראש סדר העדיפויות שלנו. ריכזנו לך כאן בקצרה את כל מה שחשוב לדעת לגבי מדיניות ביטול ההזמנה אצלנו באתר :)
ניתן לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א - 1981. הודעה על ביטול ההזמנה תימסר תוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה או החשבונית - לפי המאוחר מבניהם. בהודעת הביטול יש לציין שם מלא, מספר טלפון ומספר הזמנה / מספר חשבונית.
איך להודיע לנו? אפשר בטלפון 03-7175775, במייל info@dealcosmetics.co.il , וניתן גם להגיע אלינו לרחוב תפוצות ישראל 1 בגבעתיים, ולעדכן אותנו על רצונך לבטל את ההזמנה. אנו נבצע זיכוי כספי תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול. לרוב זה יהיה הרבה לפני, תוך יום-יומיים. הזיכוי יתבצע באותו אופן בו בוצע התשלום. לאחר ביצוע הזיכוי נשלח לך למייל עותק שמודיע על ביטול החיוב.

על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום קבלת ההזמנה או החשבונית ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הלקוח או התכתבות במייל או בווצאפ. החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח להציג תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

ביטול ההזמנה לא יתאפשר עבור מוצרים שלא חזרו באריזתם המקורית או מוצרים שבוצע בהם שימוש. זיכוי כספי עבור מוצרים שנרכשו בהנחה יינתן בהתאם לשיעור ההנחה שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.

אם ביטלת עסקה עליך להחזיר את המוצר אלינו, לרחוב תפוצות ישראל 1 בגבעתיים. במידה ואין ביכולתך לעשות זאת, אנו נוציא שליח מטעמנו לאיסוף החבילה והזיכוי יבוצע בקיזוז עלות המשלוח בסך 29 ש"ח. ישנם מצבים בהם הזיכוי יהא בקיזוז 50 ש"ח עבור המשלוח – במידה ולא שילמת דמי משלוח בהזמנה ולאחר ההחזרה, סכום ההזמנה פחת מ-299 ש"ח. 

 

יש לך שאלה או צורך בהבהרה נוספת? נשמח לסייע 💜
ניתן ליצור איתנו קשר:
בטלפון: 03-7175775
במייל: info@dealcosmetics.co.il
שעות הפעילות של שירות הלקוחות:
בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:30
ביום ו’ בין השעות 9:00-12:00
תמיד כאן בשבילך, דיל קוסמטיקס.

 

חזרה לעמוד הבית