דוקטור קליר | Dr Clear

8 מוצרים

דוקטור קליר | Dr Clear

נוזל אקטיבי לציפורניים של דוקטור קליר הינו הדור החמישי לטיפול בפטרת ציפורניים ואקזמת האצבעות

DR.CLEAR הינו תערובת שמנים ייחודית לציפורניים.

המוצר מכיל 99% שמנים צמחיים לציפורניים צלולות ובריאות.

DR. CLEAR בעל יכולת שיפור המראה לציפורני הרגליים והידיים שאיבדו צבע או השחירו מטראומה (כתוצאה מפטרת ציפורניים) ויעיל באופן מושלם להרגעת העור (כתוצאה מאקזמות) מסביב לידיים ורגליים.

 *99% חומרים טבעיים המכילים קומפלקס שמנים אתריים ייחודיים *מעניק לציפורן שכבת הגנה ייחודית המונעת מהפיטריה לשגשג למשך זמן ממושך. *פורמולה ייחודית בעלת יכולת חדירה אופטימלית לתוך האזור הנגוע. *מטפל במגוון רחב של סוגי פטריות למעט אלו שחדרו למחזור הדם. *מטפלת גם בפטרת הציפורניים וגם באקזמה. *מתאים לסוכרתיים. *אפקט חיטוי והתססה מיידי. *משמש גם כטיפול מונע. *ללא חומרים משמרים.

האם ידעתם?

אם פתאום הציפורניים ברגליים משנות צורה או צבע, יכול להיות שאתם סובלים מפטרת ציפורניים. אם מגרד לכם בין אצבעות הרגליים כנראה שיש לכם אקזמה. פטרת הציפורניים מדובר באחד הזיהומים הנפוצים ביותר בקרב מבוגרים וילדים כאחד. הפטרת מופיעה מתחת לציפורניים ושכיחה מאוד בעולם. אין כמעט אדם שלא סבל במהלך חיו מפטרת, שמופיעה במקרים רבים בציפורניים וגורמת לכאב ולאי נוחות.

סימנים וסימפטומים שכיחים לפטרת הציפורניים:

בדרך כלל - הפטרת מתבטאת לראשונה על ידי נקודה צהובה או לבנה המופיעה מתחת לקצה הציפורן כתוצאה מכן הציפורן משנה את צבעה מתחילה להיות ציפורן עבה, קצוות מתפרקים/מעוותים, שינוי בצבע ובברק הציפורן או השחרה של הציפורן. זהו מצב כרוני, הקשה לטיפול, גם לאחר ריפוי התופעה הבעיה עלולה לחזור, ולהפריע מאוד לאסטטיקה ולתפקוד היום יומי בגלל הכאב הרב. כאשר המצב מחמיר, הציפורן עלולה להתנתק ממקומה ולגרום לסבל רב. כמו כן, לעיתים על רקע התפתחות הפטרת מתפתח כאב המלווה בריח רע מאוד.

פטרת הציפורניים מתבטאת במגוון צורות, בהתאם לאדם לסוג הפטריה שתוקפת ולקצב התקדמות המחלה.

תסמינים (סימפטומים) של אגזמה: 

סוגים שונים של פטריות עלולים לגרום לזיהום בעור, בציפורניים ובאצבעות הרגליים. תוצאת זיהום זה נקראת אגזמה. תסמיני האגזמה כוללים גירוד המלווה בתחושת שריפה המתחילה בדרך כלל בין אצבעות הרגליים. העור ברגליים נעשה לח, רגיש, אדמומי, סדוק ומתקלף. על כפות הרגליים עלולים להופיע כתמי עור מת. הבעיה מלווה לעתים בריח רע מכפות הרגליים ולפעמים מופיעות שלפוחיות קטנות על כפות הרגליים.

דרכי הטיפול בתופעה באמצעות הנוזל האקטיבי של DR.CLEAR:

הטיפול בנוזל הינו טיפול חודשי ושיפור משמעותי במראה הציפורן תוכלו לראות בתוך מספר שבועות מתחילת הטיפול. 

לטיפול: יש לשייף בעדינות את הציפורן בעת הצורך לשטוף ולייבש היטב. לטפטף על מרכז הציפורן ולתוכה ומסביב לקוטיקולה בבוקר ובערב. 

למניעה לטפטף 2/3 טיפות DR.CLEAR על הציפורן לפני השינה.

לטיפול באקזמה: יש לטפטף על האיזור הנגוע ולמרוח בעדינות באמצעות קיסם אוזניים לפי הצורך. תיתכן צריבה קלה במידה והגירוי לא נפסק לאחר מספר דקות, יש לשטוף את העור.

טיפים נוספים: לתוצאה מושלמת ומניעה עתידית דאגו לאוורר את כף הרגל. בנעילת נעליים סגורות הקפידו ללבוש גרבי כותנה. בכל שימוש בכלים לקיצוץ ושיוף הציפורן דאגו לחטא היטב את האביזרים. דאגו לטיפול פדיקור שוטפים שיכללו בכל פעם שיוף של הציפורן הנגועה. 

בהצלחה :)

קרא/י עוד...

8 מוצרים

נצפו לאחרונה