5 טיפים לשיקום השיער מנזקי הקיץ

הקיץ לאט לאט מפנה את מקומו לתקופה הקרירה אך השמש, הלחות ומי הבריכה והים הותירו נזקים בשיער שלך. נזקים אלו, בניגוד לעונות השנה, מסרבים לחלוף ללא טיפול מתאים. שיער יבש וחסר ברק, קצוות מפוצלים, צבע דהוי ונשירה, הם רק חלק מהנזקים האלו כך שהשיער דורש טיפול ושיקום.

ריכזנו עבורך 5 טיפים לשיקום וטיפוח השיער לאחר הקיץ ולקראת החורף וגם חמישה מוצרי שיער מנצחים לתקופה הקרובה.

  1. תספורת.

קצוות יבשים ומפוצלים משליכים על בריאות השערה וגורמים לשיער להיראות עייף וחסר חיים. בנוסף, הם גורמים נזק למבנה השערה ומעכבים את קצב צמיחתה.

הטיפ שלנו: גזירת קצוות השיער כל חודשיים (או לפחות 4 פעמים בשנה - בחילופי העונות). 

 

  1. חפיפה.

התאמת מוצרי השיער (שמפו, מסכה וסרום) לסוג השיער (יבש, צבוע, דליל, מוחלק, מתולתל וכו') היא הכרחית על מנת לשפר את מראה השיער ולהטיב עמו. לכל סוג שיער יש תדירות חפיפה המומלצת לו.

הטיפ שלנו: לנסות לפתוח פער של מספר ימים בין חפיפה לחפיפה, על מנת לא לפגוע בשכבת השומן הטבעית של הקרקפת, החיונית לבריאות השיער ולמראה שיער מבריק ומלא חיים.

 

  1. הגנה על השיער מפני חום של מייבשי השיער.

מגע שיער עם חום גורם ליובש, לשבירת השיער ולהיווצרות קצוות מפוצלים.

הטיפ שלנו: הכנת השיער לשימוש במכשירי חימום חשמליים. לפני ייבוש השיער בפן, החלקתו עם מחליק או מברשת חשמלית קרמית וכן לפני עיצוב השיער עם מסלסל חשמלי, יש להתיז או למרוח על השיער מוצרים ייעודים להגנה מפני חום, שמצפים את השערה בשכבת הגנה. 

 

  1. שימוש בסרום כ"סגירה" לתהליך טיפוח השיער.

סרום לשיער מכיל חומרי לחות וויטמינים החודרים לתוך תא השערה ותורמים לשיקומה. מומלץ במיוחד להשתמש בסרום לשיער לאחר שימוש במכשירי חימום שיער, שמייבשים אותו, מחלישים אותו וגורמים לקצוות להתפצל ולשיער להראות עייף וחסר חיים באופן כללי.

הטיפ שלנו: מריחה של מעט סרום איכותי, בעיקר על קצוות השיער, יוסיפו לשיער רעננות וחיות ברגע.

 

  1. שתייה מרובה ותזונה מאוזנת.

תחושת הצמא בחורף לא מורגשת כפי שהיא מורגשת בקיץ. עם זאת, הגוף זקוק ללחויות הקשורות בקשר ישיר למראה הכללי של השיער. כאשר התזונה לקויה, זקיק השערה נחלש, מה שגורם בהמשך לנשירת שיער. בנוסף, הדבר עלול לגרום לשבירת השיער ולמראה שיער דהוי וחסר חיים. חסרים תזונתיים ייראו בראש ובראשונה על העור, הציפורניים והשיער.

הטיפ שלנו: להרבות בשתיית נוזלים ללא קפאין כגון מים, מים עם לימון וחליטות צמחים. כמו כן- להעשיר את התפריט היומי במזונות המכילים ויטמינים ומינרלים, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון.  שמירה על תזונה מאוזנת הכרחית לבריאות הגוף והשיער. מומלץ מאוד לתת חיזוק לגוף עם ויטמינים ותוספי תזונה במידת הצורך.

 

 

נבחרת הכוכבים - 5 מוצרי השיער המומלצים לשיקום השיער מנזקי הקיץ:

1. שמפו קרטין טהור ושמן ארגן לה בוטה ללא מלחים לשיער יבש - LA BEAUTE

2. מסכה טיפולית מימאס ללא מלחים מועשרת בחומצה היאלורונית וקרטין טהור - MIMAS

3. אולפלקס מספר 7 שמן הזנה לשיער פגום - OLAPLEX

4. תחליב מגן מפני חום קרסטס לשיער מרדני דיסיפלין קרטין טרמיק - KERASTASE

5. סופהרב תוסף תזונה BEAUTY 360 - קומפלקס של קולגן וחומצה היאלורונית בתוספת ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו מסדרת "ביוטי קאר" - SUPHERB


הוספת תגובה :

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.