5 טיפים לספא ביתי מהנה במיוחד!

1 תגובה

היומיום שלנו הפך לשגרת מלחמה. עדכונים קשים, חוסר ודאות, סטרס גדול. לצד כל אלו קיים ניסיון בלתי פוסק לייצר שגרה שתאפשר לנו מעט אוויר לנשימה, למען השפיות שלנו ולצורך אגירת כוחות להתמודדות עם התקופה שעוד תבוא. בתוך הכאוס צריך לזכור שכדי שנצליח לתפקד כ"עורף חזק", לחזק ולהתחזק, לשמור על אופטימיות ולהיאחז בתקווה לימים יפים יותר שעוד יגיעו, אנחנו חייבים לעצור, לנשום עמוק ולחדש כוחות. לצורך כך אנחנו בדיל קוסמטיקס ריכזנו 5 טיפים ליום ספא ביתי, שלא מצריך עמידה בפקקים אחרי עוד יום מעייף אלא כזה נגיש וקל לביצוע, שאחריו - מלאי הכוחות שלך יתעצם ויגדל.

5 טיפים לספא ביתי מהנה במיוחד!

  1. צרי אווירה מלאה ברוגע - עמעמי אורות, הדליקי נר, תני למוזיקה מרגיעה להתנגן ברקע. בטוחים שאת כבר יודעת ואנחנו כאן כדי להזכיר, ברגע שמדליקים נר כל האווירה מסביב משתנה. אנחנו ממליצים על נר איכותי שמפיץ ריח טוב, כזה שמשרה רוגע ועושה חשק להתפנק. הרי ידוע שניחוחות טובים תורמים רבות לתחושה הכללית. הם מסייעים בשחרור אנדרופינים במוח, אותם הורמונים המשפיעים רבות על מצב הרוח ועל תחושת הנינוחות הכללית.
  2. הכיני את האמבט – פרשי מגבת גדולה על קרקעית האמבט. טפטפי 3 טיפות שמן אתרי בעל תכונות מרגיעות ומלאי את האמבט במים חמימים. המגבת מקבלת את חמימות המים והנחת הגוף עליה תוך כדי ישיבה באמבט תעניק מידית את תחושת העיטוף והחמימות שכל כך דרושה לך בימים אלו. ואין לך אמבט? גם מקלחון יעשה את העבודה. פרשי על אגן המקלחון מגבת בה ספוגות טיפות השמן האתרי ותני למים רותחים לזרום לפני כניסתך אליו. גם עמידה על מגבת חמה מזרימה את תחושת הרוגע לאורך הגוף כולו.
  3. קרצפי והסירי מעלייך את השכבות המיותרות – רגע לפני שאת מתחילה את טיפול הספא הביתי שלך ונכנסת לאמבטיה / למקלחת – בצעי "הברשה יבשה" על גופך. הברשה יבשה, כשמה כן היא, היא הברשה עדינה של הגוף כאשר העור יבש. מטרת הקרצוף העדיף הוא הסרת תאי העור המתים והמרצת זרימת הדם בגוף, שגורמת לתחושת התקיעות להשתחרר ותורמת לחידוש אנרגטי. את ההברשה היבשה מבצעים עם מברשת קרצוף בעלת סיבים טבעיים.
  4. הקציפי, נקי, סבני, גרגרי – הסירי מעלייך את טרדות היום, בצעי ניקיון חיצוני יסודי שישפיע פנימה על הנפש. נקי את עורך, סבני את גופך, חפפי את שיערך עם שמפו ולאחר שטיפה שלו מרחי מסכת שיער איתה המתיני מספר דקות. בזמן זה, השתמשי בסבון גרגרים ובצעי עיסוי עדין של הפנים והגוף תוך כדי תנועות סיבוביות. שטפי את שיערך, את פנייך ואת גופך ותני לקצף של מוצרי הטיפוח בהם השתמשת לנוח סביבך. ועכשיו, קחי את הזמן. עצמי עיניים. נשמי עמוק תוך הכנסת אוויר מהאף לאזור חלל הבטן במשך 5 שניות והוציאי את האוויר מהפה במשך 5 שניות נוספות. נשימה ונשיפה. ועוד. כמה שאת צריכה על מנת להגיע לרגיעה מלאה.

 

  1. המשיכי להתפנק גם מחוץ לחדר המקלחת – הכיני את חדר השינה מבעוד מועד והפעילי מפיץ ריח חשמלי, עם שמן אתרי בריח שירגיע אותך ויאפשר הירדמות מהירה ושינה עמוקה. השאירי את האורות מעומעמים. עטפי את גופך בחלוק ואת שיערך הרימי לתוך מגבת שיער. מרחי מסכת פנים שתרכך את עורך ותזין אותו בכל טוב, שכל כך דרושים לו בימים אלו. לאחר כרבע שעה הסירי מעור הפנים את המסכה ומרחי עליו קרם לילה שיחדש את עורך במהלך שעות הלילה. סרקי את השיער בעדינות במברשת להתרת קשרים, יבשי אותו ומרחי על קצוות השיער סרום לשיער שיזין אותו וישמור על מראה בריא ומלא ברק. לבשי את בגדי השינה שלך לאט, היכנסי למיטה, לגמי מכוס המים שמונחת לצד מיטתך, עצמי עיניים וכשתתעוררי – יגיע יום חדש מלא באנרגיות טובות יותר.

  

למוצרים שיגרמו לספא הביתי שלך להיות הכי מרגיע וממלא אנרגיות שרק אפשר, לחצי כאן

 


1 תגובה


  • עידית

    כתבה מהממת :)


הוספת תגובה :

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.