7 טיפים מנצחים לעור פנים קורן ובריא

חורף, קיץ, עונות מעבר ותראי באיזו קלות העור שלך מאבד את זה ויוצא מאיזון... מזג האוויר משפיע רבות על עור הפנים שלנו וגורם לשינויים שמצריכים מאתנו לטפל בו ולהחזיר אותו לשגרה הנכונה לו, זאת שמשפיעה על הניראות שלו ועל בריאותו.

ישנן דרכים מופלאות לעזור לעור שלנו לשמור על הלחות שכל כך דרושה לו, על האלסטיות ועל הגמישות שלו.

כל הטיפים – ממש כאן.

שנתחיל?

טיפ 1: בחירה בתכשירי טיפוח שמתאימים לעור הפנים שלך

כל סוג עור והתכשירים המתאימים לו, אלו שיטיבו איתו, יטפלו בו וישפרו את המראה שלו. חשוב מאוד להתאים את התכשיר לסוג העור ולבעיה בה רוצים לטפל. לדוגמא, קרם לחות המיועד לעור יבש ובוגר, כזה שהבסיס שלו שומני והוא עשיר בחומרי לחות, לא יתקבל בברכה על עור שומני כי עלול להיות "כבד" עבורו. לעור שומני יתאימו תכשירי לחות קלילים יותר, על בסיס ג'ל. כך לגבי כל מוצר ומוצר, החל מסרום לפנים, קרם לילה לעור הפנים, מסכת לחות לפנים ועוד.   

 

טיפ 2: מריחה של קרם הגנה בכל ימות השנה

הרי זה כבר ידוע – שגרת טיפוח נכונה מתחילה בהגנה! נכון שאין כמו השמש. היא נותנת לנו חיים, עוזרת לגוף לייצר ויטמין D שמסייע במניעת מחלות ומעודד מצב רוח טוב ועדיין – השמש עלולה להיות מסוכנת עבורנו- החל מכוויות, קמטים ופיגמנטציה ועד לסרטן העור. מכל אלו אנחנו חייבים להימנע ולכן- חובה להקפיד על מריחת תכשירי הגנה מהשמש המכילים מסנן קרינה, בכל עונות השנה.

 

טיפ 3: בחירה במוצרי איפור איכותיים שמתאימים לעור הפנים שלך

אז נכון שחשוב לבחור בתכשירי טיפוח איכותיים לעור הפנים, אך לא פחות חשוב הוא הבחירה במוצרי האיפור שמונחים גם הם על עור הפנים שלנו במהלך כל היום. כדאי להקפיד לבחור איפור איכותי של מותגי האיפור המובילים, תוך התאמה לצרכי העור שלנו. לדוגמא: לעור שמן כדאי להתאים מייקאפ קליל על בסיס מים כדי לא ליצור תחושת עומס על עור הפנים ושומניות יתר נראית לעין.   

 

טיפ 4: הסרת איפור לפני השינה

זו אחת הטעויות הנפוצות ביותר בכל הקשור לטיפוח עור הפנים. שינה עם איפור מזיקה לעור הפנים והופכת אותו למצע גידול לחיידקים. באיפור יש חומרים שחוסמים את נקבוביות העור כך שעור הפנים לא נושם. תאי העור החסומים מתקשים להפריש את השומן הטבעי שמופרש במהלך הלילה. חסימה זו עלולה לגרום לפצעי אקנה, לריבוי קומודונים (ראשים שחורים) ואפילו לקמטים. לפני השינה, כחלק משגרת טיפוח עור הפנים בערב, מומלץ לנקות היטב את עור הפנים עם מסיר איפור, לעשות שימוש בסבון פנים ולמרוח על העור תכשיר שיזין אותו במהלך הלילה.

 

טיפ 5: שימוש בסבון פנים מעולה שמתאים לעור הפנים

שטיפת הפנים לפני השינה עם סבון פנים תסיר ביעילות את שכבת האיפור, הלכלוך והאבק שהצטברו על הפנים במהלך היום. שמירה על ניקיון עור הפנים הוא הבסיס לעור פנים מטופח. ישנם סבוני פנים במגוון מרקמים, שכל אחד מתאים לסוג עור אחר ולמטרה אחרת מלבד פעולת הניקוי. ישנו סבון לניקוי והבהרה של עור הפנים המיועד למי שסובל מפיגמנטציה של העור, אלסבון לניקוי עמוק לעור פנים שמן ובעייתי, סבון פילינג לקילוף עדין של עור הפנים לצורך ניקוי עמוק, סבון במרקם ג'ל, סבון במרקם עשיר ומפנק ועוד.

 

טיפ 6: הענקת בוסט של לחות תמידית לעור הפנים

שינויי מזג האוויר וחילופי העונות עלולים לגרום לתחושת יובש בעור הפנים ולכן חשוב לתת לעור את הלחות לה הוא זקוק ובתדירות גבוהה. כדאי להקפיד למרוח קרם לחות מדי יום, פעמיים ביום, בבוקר ובערב. חשוב להקפיד שתכשירי הלחות מותאמים לעור הפנים כדי שיטיבו אתו. קרם פנים ליום המיועד למריחה בבוקר שונה מקרם פנים ללילה, שלרוב מכיל גם חומרים פעילים ומיועד לשעות הלילה.

 

טיפ 7: הקפדה על שתייה מרובה ועל תזונה מאוזנת

ישנו קשר ישיר בין הקפדה על תזונה מאוזנת ושתייה מרובה של מים לבין מראה עור פנים רענן, בריא וקורן. בימים הקרירים תחושת הצמא פחות מורגשת אך הגוף זקוק ללחות בכל ימות השנה. מים הם המרכיב העיקרי בגופינו והעור הוא האיבר הגדול ביותר בגופינו. מידת הלחות שבעור משפיעה רבות על הנראות שלו ועל המרקם שלו. מומלץ להרבות בשתיית מים או חליטות צמחים. מבחינת תזונה – חסרים תזונתיים נותנים את אותותיהם על עור הפנים. כאשר התזונה לקויה עור הפנים נראה עייף, חסר נפח ולא רענן. מומלץ להימנע ממזונות עתירי שומנים וכן מומלץ להזין את הגוף בסוגי מזון עשירים בויטמינים ומינרלים, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון. בנוסף, מומלץ ליטול תוספי תזונה שישלימו ביעילות את החוסרים התזונתיים במידה וקיימים.   

 


הוספת תגובה :

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.