איך לעצב תלתלים מושלמים ב-5 שלבים?

1 תגובה

אין כמו תלתלים. הם קופצניים ומלאי שמחה, מושכים את העין ומוסיפים מלא צבע לחיים.

כל זה נכון אם מדובר ב- good hair day. אבל מה קורה בימים שזו פחות ההגדרה של השיער שלך? שדווקא היום, שכל כך היה חשוב לך שהתלתלאז' יסתדרו יפה, הם החליטו שיש להם חיים משל עצמם ותוכניות אחרות מהתכנון המקורי שלך ושכל ניסיון מצדך לעצב אותם, אפילו רק קצת, נועד לכשלון?

אז אם את מתולתלת, את יודעת שזו סצנה שלא לקוחה מאף סרט. זה היומיום שלנו. לפעמים השיער שלנו הוא לא אחר מאשר "וואווו" ולפעמים, איך לומר, הרבה פחות.

בדיוק בשביל ימים מהסוג ה"פחות", יצרנו את המדריך לעיצוב תלתלים מושלמים ב-5 שלבים.

קדימה, מתחילים:

שלב ראשון: בואו נתחיל מנקודת האפס, הנקודה בה השיער נקי עד כמה שניתן מלכלוך ומשאריות של חומרי עיצוב. ואנחנו הרי יודעות עד כמה העמסנו עליו בימים מסויימים... רק עוד קצת קרם ועוד נגיעה של גלייז, רק כדי לפסל את התלתל ההוא בצורה הכי מושלמת שרק ניתן. אנחנו מאמינות שכדי ליצור שינוי במראה התלתלים ולהפוך אותם ל"וואוו" על בסיס קבוע, יש צורך בשינוי לעומק. ההמלצה שלנו: חפיפה עם שמפו עשיר בלחות מסדרת "קרל מניפסטו" של קרסטס. השמפו מיועד לשיער מתולתל והוא מטהר לעומק את השיער ואת הקרקפת, מסיר ביעילות לכלוך והצטברות של שומן וחומרי עיצוב, תוך כדי ריכוך של השיער, מבלי להכביד על התלתלים. הטיפ שלנו: הקציפי את השמפו בין הידיים לפני שאת מורחת אותו על השיער. פעולה זו תסייע בפיזור אחיד של החומר כך שיגיע לכל היקף הקרקפת ולכל אורכי השיער. מומלץ לעסות את השיער בעדינות ולא לגרום לתלתלים להסתבך אחד עם השני. יש לחזור על הפעולה פעם נוספת כדי לוודא ניקיון יסודי של השיער ושל הקרקפת.

שלב שני: זהו שלב ההזנה של השיער. אנחנו מאמינות שכדי שהשיער "ישתף איתנו פעולה" אנחנו צריכות להעניק לו הזנה עמוקה ולהעשיר אותו בלחויות, שיחדרו לעומק סיב השערה ויגרמו לתלתלים להיות רכים וגמישים יותר. ההמלצה שלנו: מריחת מסכה עשירה ומזינה מסדרת "קרל מניפסו" של קרסטס, המשלימה את פעולת החפיפה בצורה היעילה ביותר. המסכה מועשרת בדבש מאנוקה ובסרמידים, נוסחה עוצמתית הנלחמת בשבירת השיער ומותירה אותו רך וקופצני. הטיפ שלנו: רגע לפני מריחת המסכה מומלץ להספיג את השיער במגבת מיקרופייבר לשיער מתולתל. כך למעשה נספוג את שאריות המים ונאפשר למסכה לעטוף את השערה לאורכה, להזין אותה ולהכין אותה היטב לשלב התרת הקשרים. מומלץ למרוח את המסכה בעדינות על אורכי השיער ועל הקצוות ולהשאיר אותה כ-5 דקות.  

שלב שלישי: בשלב זה אין אמת אחת. זהו שלב של ניסוי ותעייה, שלב בו כל אחת צריכה לבדוק מה הכי נכון לתלתלים שלה מבחינת סירוק השיער והתרת קשרים בצורה היעילה ביותר בשבילה. ניתן להשתמש באצבעות הידיים כמסרק, ניתן להשתמש במסרק רחב שיניים או במברשת שיער. ההמלצה שלנו: להסתרק כאשר המסכה עדיין על השיער ולהתחיל את שלב הסירוק מלמטה כלפי מעלה, מהקצוות ועד לקרקפת. השיטה הזו תקל על הסירוק, תפחית כאב שלעיתים מתלווה לפעולה ותפחית את שבירת השיער ותלישתו. לאחר הסירוק יש לשטוף את השיער היטב ולייבש אותו במגבת מיקרופייבר לתלתלים.

שלב רביעי: שלב עיצוב התלתלים – שלב קריטי בו אנחנו מפגישים את התלתל עם חומר העיצוב שייתן לו את הפינאלה, את הקופצניות המדוייקת, את הגדרת התלתל הרצויה. את מריחת חומרי העיצוב על התלתלים מומלץ להתחיל מהקצוות ולעלות לעבר שורשי השיער (כדאי להימנע ממריחה ישירה של החומר על הקרקפת). ההמלצה שלנו: מוצרי התלתלים מסדרת "אולאס" של מימאס. בסדרה 3 מוצרים לפי העדפת עיצוב התלתלים שלך: קרם תלתלים, גלייז לפיסול תלתלים וקרם גלייז 80:20. מוצרי התלתלים של מימאס מועשרים בחומצה היאלורונית וקרטין טהור. החומצה ההיאלורונית מסייעת בספיחת לחות לתוך תא השערה, מסייעת ביצירת אפקט אנטי פריז והורדת נפח, מחזקת את סיב השערה ושומרת על גוון השיער לאורך זמן. הקרטין הטהור מצפה את השערה בשכבת הגנה וממלא פגמים שנוצרו במבנה השערה לאורכה.

  1. קרם תלתלים של מימאס - קרם לחות והזנה ללא מלחים לשיער גלי ומתולתל, לעיצוב תלתלים טבעיים, רכים ומלאי ברק. מעניק לשיער לחות מוגברת, מזין את השיער ומגן עליו מפני נזקי האקלים. בעל מרקם קל, מונע חשמל סטטי ועוטף את השיער בחומרי הזנה פעילים.
  2. גלייז לפיסול תלתלים של מימאס - גלייז ללא מלחים לשיער גלי ומתולתל, בעל אחיזה בינונית. לעיצוב ולפיסול תלתלים טבעיים ומלאי ברק.
  3. קרם גלייז 80:20 לשיער מתולתל של מימאס - קרם גלייז ללא מלחים לשיער גלי ומתולתל, בעל אחיזה גמישה עד בינונית. 80% קרם, 20% גלייז. מיועד לעיצוב ולהדגשת תלתלים טבעיים ומלאי ברק.


הטיפ שלנו: לאחר מריחת החומר במרקם המועדף עלייך, השתמשי בדיפיוזר לצורך ייבוש השיער ועיצוב מושלם של התלתלים. כווני את הדיפיוזר לעוצמת חום בינונית ולאחר הייבוש הפכי את הראש והתחילי את פעולת כיווץ התלתלים לתוך מכשיר הדיפיוזר. טכניקה זו מעודדת את האחיזה של התלתל, מגדירה טוב יותר את צורתו ומגבירה את הקפיציות שלו.

שלב חמישי: רענון התלתלים בין החפיפות – נתחיל בהודעה חשובה לציבור המתולתלות: לא חופפים שיער מתולתל כל יום. גם לא כל יומיים. מעבר לכך – זה מאוד תלוי בהעדפה האישית שלך, באיזו תדירות את אוהבת לבצע ניקוי עומק יסודי ו"להתחיל מחדש". בדרך כלל יש את שלב הביניים, שהוא הימים שבין חפיפה לחפיפה, בהם התלתלים משנים את צורתם, הופכים להיות פחות מוגדרים ומלווים בשוונצים ובפריזיות. לצורך ריענון התלתלים והחזרתם לצורתם הכמעט מוגדרת נמליץ על ספריי חלב שמן מרווה לעיצוב השיער מחדש בימים שלאחר החפיפה של שוורצקופף, המיועד לשיער מתולתל. הספריי מסייע בבנייה מחודשת של התלתלים ומעניק להם לחות וברק.

לכל מוצרי התלתלים הכי אהובים לחצי כאן


1 תגובה


  • הלן

    אין כמו תלתלים :)


הוספת תגובה :

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.