איך לשקם את השיער

איך לשקם את השיער

יש לא מעט כאלו ששואלת את עצמן איך לשקם את השיער בדרך הטובה ביותר מבלי להוציא על שיקום השיער מאות שקלים, כמעט כל אחת היום פוגעת בשיער שלה, זה מתחיל בפנים למינהם, החלקות שיער (יפניות, סיניות, תאילנדיות ועוד) ואפילו הצבע לשיער מכיל בתוכו לא מעט חומרים שפוגעים קשות בשיער.

אז איך בכל זאת אפשר לשקם את השיער, כי שיער שנראה בריא הוא באמת כזה.

שלבי שיקום השיער הטובים ביותר

בכדי לשקם את השיער יש מספר דרכים לבצע זאת בצורה נכונה ויעילה במיוחד, רגע אחד לפני שאתם נכנסים לשלבים, חשוב להבין שרק בזכות התדמה ועמידה בשלבים תוכלו להגיע לתוצאות שאתן רוצות.

פונים לאנשי מקצוע

אחד הדברים הקשים ביותר הוא למצוא אנשי מקצוע איכותיים שבאמת מבינים לעומק כל בעיה, לא כל בעיה אחת דומה לשנייה, ישנם מקרים שבהם כאלו שגם מציגים את עצמם כאנשי מקצוע מובילים ומבינים פשוט רוצים למכור לכם את המוצרים שלהם, מבלי בכלל לדעת מה מכיל כל מוצר והאם זה סוג הטיפול המתאים לבעיה.

בכדי למצוא אנשי מקצוע מובילים שבאמת מבינים בצורה טובה בשיקום השיער, חשוב מאוד לבדוק המלצות ואת ההשכלה של כל אחד מהם בתחום.

חופפים

אני הולך לנפץ לכם מיתוס לגבי חפיפות השיער, אם אמרו לכם שבמקרה והשיער שלכם לא בריא אתן צריכות לחפוף כל יום וכמה שיותר, זה ממש לא נכון ! מומלץ להפחית בחפיפות השיער, אבל שכל חפיפה תהייה חפיפה רצינית וטובה, כלומר ממש לחפוף את השיער ולא רק להניח סבון ולהקציף, פשוט לחפוף מהקרקפת עד לקצה השיערה, דאגו לכך שהחפיפה תהיה ממש ניקיון יסודי לשיער, רק בזכות חפיפה טובה תוכלו להגיע לתוצאות של שיער נקי, כי שיער בריא מתחיל לפני הכל בניקיון יסודי.

כמות החפיפות המומלצת היא פעמיים בשבוע, גם אם אתן ממש לא יכולות לוותר על חפיפות, נסו לעשות באופן הדרגתי, אבל אם השיער שלכן במצב גרוע כנסו לנושא הטיפול בו בכל הכוח, אל תוותרו לעצמכן, בצעו חפיפה אחת טובה וחכו עד לפעם הבאה.

בנוסף החפיפה פעמיים בשבוע תיתן לכן את הרצון לחפוף בכל פעם בצורה יותר יסודית.

ובשורה משמחת מעט, אחרי התהליך שהשיער יבריא, תוכלי לחזור לביצוע חפיפות באופן יומיומי וקבוע, רק שוב חשוב מאוד לא להגזים.

שמפו איכותי

ישנם לא מעט סוגי שמפו טובים ואיכותיים, אבל בכדי לעזור לשיער להשתקם יש צורך בשמפו ללא מלחים, אמנם שמפו ללא מלחים הוא שמפו קצת יותר יקר מהרגיל, אבל בהחלט הוא יעשה את העבודה, הסיבה לכך ששמפו ללא מלחים יותר יקר הוא בגלל אופן הייצור שלו, הוספת מלחים מקלה על תהליך ייצור השמפו והופכת אותו לזול יותר, שמפו ללא מלחים מייקר את תהליך הייצור והמחיר הסופי לצרכן הוא בהתאם, אם השיער שלך חשוב לך, אני בטוח שהשקעה בשמפו תהייה שווה את זה, בנוסף זה יצא הרבה יותר זול מאשר לבקר במספרה לבצע שיקום בכל פעם מחדש.

מסכה או מרכך

יש כמה דרכים להמשיך ולשקם את השיער, יהיו כאלו שיאמרו כי אחרי שימוש במרכך אין צורך במסכה (והם צודקים חלקית) אבל ההמלצה היא להשתמש במסכה לשיער מסיבה אחת פשוטה, את המרכך שוטפים אחרי כמה דקות (במקרה הטוב, יש כאלו שפשוט אחרי המריחה ממש שוטפים אותו) והמסכה נשארת על השיער שהוא לח ומחלחלת לתוך השיער ומשקמת אותו, ההמלצה לנסות את אחת המסכות האיכותיות של מותג השיער המוביל קרסטס לשיער שעבר החלקה שמספק חומרים איכותיים במסכות השיער שלו, לא סתם מסכות השיער האלו הפכו להיות המסכות המובילות בתחום שיקום השיער.