69 מוצרים

לוריאל פרופסיונל | L'oreal Professionnel

חשיבות טיפוח השיער הולכת וגוברת, לכן אצלנו בדיל קוסמטיקס תוכלו למצוא מגוון מוצרי טיפוח לשיער של החברות המובילות ביותר, המתאימים לכל סוגי השיער. כמו למשל, לוריאל פרופסיונל, מותג הטיפוח העולמי המוביל, מציע מגוון רחב של מוצרים לטיפוח השיער, תוך שימת דגש על איכות, חדשנות, והתאמה אישית לכל סוגי השיער והקרקפת. LOREAL PROFESSIONNEL מציגה סדרת מוצרים עם יתרונות ושימושים שונים. אמפולות מחזקות, שמפו מזין, סרומים מגנים ועוד, המעניקים לשיער מראה בריא, מבריק ומלא חיות. בואו נתחיל את המסע לעולם המרתק והמגוון של טיפוח השיער עם לוריאל פרופסיונל.

עיצוב שיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL- ג'ל, ווקס, חימר, מוס וספריי 

ג'ל לשיער מבית לוריאל פרופסיונל

ג'ל לשיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL מציע עיצוב נוח ואחזקה ארוכת טווח. הוא מתאים במיוחד לשיער מתולתל וגלי, מעניק מראה מוגדר ומנטרל שיער פריזי. ג'ל השיער מסייע לשמור על העיצוב לאורך זמן ומעניק מראה טבעי ובריא. לדוגמה, ג'ל אלסטי למראה רטוב בשיער "אקסטרים פלאש" חוזק 4 - לוריאל, ג'ל פיקס מאקס לעיצוב השיער מסדרת "טכני ארט" 200 מ"ל - לוריאל, וקרם- ג'ל לעיצוב והגדרת תלתלים לשיער "קרל אקספרשן" 250 מ"ל - לוריאל.

ווקס לשיער מבית לוריאל פרופסיונל

ווקס לשיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL מעניק מרקם וברק, ומתאים במיוחד לשיער קצר ולעיצוב תסרוקות מורכבות. זהו פתרון אידיאלי לשיער עבה וגס, מאפשר שליטה מלאה ועיצוב נוח, ומותיר את השיער נעים למגע וללא תחושת שמנוניות. לדוגמה, ווקס לאחיזה, הגדרה וברק לשיער "פיקס פוליש" 75 מ"ל - לוריאל.

חימר לשיער מבית לוריאל פרופסיונל

חימר לשיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL מיועד לעיצוב שיער קשה ומרדני. מעניק מראה טבעי ואחזקה ארוכת טווח ללא תחושת שמנוניות. החימר מתאים במיוחד לשיער קצר או בינוני, ומעניק מראה מט וטבעי. לדוגמה, משחה טרנספורמר טקסטור מסדרת "טכני ארט" 150 מ"ל - לוריאל, משחה קרמית למראה מחוספס מסדרת "טכני ארט" 100 מ"ל - לוריאל, ועוד.

מוס לשיער מבית לוריאל פרופסיונל

מוס לשיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL מעניק נפח וגמישות, מתאים לשיער דק וחסר נפח. הוא מסייע ביצירת גלים ותלתלים ברורים וטבעיים, ומתאים לשימוש יומיומי לכל סוגי השיער, תוך הקניית מראה בריא ומלא חיות. לדוגמה, מוס מרים שורשים ווליום ליפט מסדרת "טכני ארט" 250 מ"ל - לוריאל, ג'ל מוס טרנספורמר מסדרת "טכני ארט" 150 מ"ל - לוריאל, ועוד.

ספריי לעיצוב השיער מבית לוריאל פרופסיונל

ספריי לעיצוב השיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL מעניק ברק ומקבע צורה. הוא מתאים לשיער צבוע ומבטיח שמירה על הצבע ועל הברק. ספריי זה מסייע בשמירה על העיצוב לאורך זמן, ונותן מראה טבעי ומטפח.לדוגמה, ספריי השיער המקצועי לגימור חזק ביותר "אינפיניום" 500 מ"ל - לוריאל, ספריי קיבוע לשיער "סיקס פיקס" 250 מ"ל - לוריאל, ספריי להאצת ייבוש השיער והגנה מחום "קרל אקספרשן" 150 מ"ל - לוריאל, ועוד.

מחליקי שיער

מחליקי שיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL הם פתרון מתקדם להשגת שיער חלק בריא ומעוצב. הם נועדו כדי להגן על השיער מפני חום ולעזור לשמור על מראה חלק מלא ברק. לשימוש נכון ובטוח במחליק שיער, חשוב להתחיל עם שיער נקי ויבש. מומלץ למרוח סרום או ספריי הגנה מחום לפני השימוש במחליק. יש לחלק את השיער לחלקים ולעבור על כל חלק במחליק, מהשורשים ועד הקצוות. לדוגמה, מחליק שיער מקצועי ייחודי Steam pod V3 - לוריאל.


טיפוח וניקוי שיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL- שמפו, שמפו ללא מלחים ושמפו סילבר

שמפו מבית לוריאל פרופסיונל

שמפו מבית LOREAL PROFESSIONNEL מספק ניקוי עמוק ומזין את השיער. השמפו עשיר ברכיבים מזינים, מתאים לכל סוגי השיער, משיער יבש ופגום ועד לשיער צבוע. כל שמפו עוצב כדי לענות על צרכים ספציפיים, תוך שמירה על מראה בריא וטבעי של השיער. לדוגמה, שמפו מעניק ברק לשיער צבוע מסדרת "ויטמינו קולור" 500 מ"ל - לוריאל, שמפו מחליק ומזין לשיער מרדני ליס אנלימיטד פרו קרטין 500 מ"ל - לוריאל, שמפו ווליומטרי מעניק נפח לשיער דק 300 מ"ל - לוריאל, ועוד.

שמפו ללא מלחים מבית לוריאל פרופסיונל

שמפו ללא מלחים מבית LOREAL PROFESSIONNEL מושלם לשיער צבוע ויבש, שכן הוא מנקה את השיער בעדינות מבלי לפגוע בברק ובצבע. פורמולת השמפו ללא מלחים שומרת על הלחות הטבעית של השיער ומונעות יובש ואת שבירת השיער. השמפו מסייע להאריך את חיי הצבע ולשמור על ברקו לאורך זמן. לדוגמה, שמפו קרם מקצועי לשיער מתולתל "קרל אקספרשן" 500 מ"ל - לוריאל.

שמפו סילבר מבית לוריאל פרופסיונל

שמפו סילבר מבית LOREAL PROFESSIONNEL מיועד לשיער לבן, שיבה או אפור, ומסייע בניטרול גוונים צהובים ובשמירה על מראה השיער הטבעי. השמפו מכיל רכיבים מיוחדים המחזקים את השיער, מעניקים לו ברק ומשפרים את מרקמו. זהו פתרון אידיאלי לשמירה על הגוון המבוקש ולהענקת מראה מרענן ומחודש לשיער. לדוגמה, שמפו סילבר לשיער שיבה ולשיער אפור 500 מ"ל - לוריאל, ושמפו סילבר סגול מקצועי לנטרול גוונים צהובים לשיער בלונדיני מסדרת 'כרומה קרם' 500 מ"ל - לוריאל.

השימוש בסדרת שמפו מבית LOREAL PROFESSIONNEL מבטיח טיפוח מותאם אישית לכל סוג שיער וצורך, תוך שמירה על מראה טבעי, בריא ומטופח. כל שמפו עוצב להעניק לשיער את הטיפול הטוב ביותר, להשיג מראה מלא ברק וחיות, ולשמור על בריאות השיער לאורך זמן.

לחות מוגברת לשיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL- מסכות, מרככים, קרמים וספריי לחות

מסכה לשיער מבית לוריאל פרופסיונל

מסכה לשיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL מציעות טיפול עמוק ומרוכז לשיער יבש ופגום. המסכות מכילות רכיבים מזינים כמו חומצות שומן, ויטמינים וחלבונים, המחזקים את השיער, משפרים את המרקם ומעניקים לחות עמוקה. תדירות השימוש תלויה בסוג השיער וברמת הפגיעה. לדוגמה, מסכה מחדשת לשיער פגום "אבסולוט ריפייר גולד" 500 מ"ל – לוריאל, מסכה לשיער "בלונדיפייר" המתאימה לכל סוגי הבלונד 500 מ"ל - לוריאל, מסכה אינטנסיבית לשיער מרדני ליס אנלימיטד פרו קרטין 500 מ"ל – לוריאל, ועוד.

מרכך לשיער מבית לוריאל פרופסיונל

מרכך לשיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL מסייע בהחלקת השיער ובהקלת התרת קשרים. מתאים לכל סוגי השיער, ומועשר בחומרים המגנים על השיער ומשאירים אותו רך ונעים למגע. מרכך המסייע לשמור על הלחות הטבעית ומעניק נוחות בסירוק. לדוגמה, קונדישינר מקצועי לשיער בלונדיני לנטרול הפיגמנט הצהוב הלא רצוי "בלונדיפייר קול" 200 מ"ל - לוריאל.

קרם לשיער מבית לוריאל פרופסיונל

קרם לשיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL מספק לחות והגנה לשיער, במיוחד לשיער מתולתל או גלי. הקרם עוזר לנהל את הגלים ולמנוע שיער פריזי, תוך הענקת מראה בריא וטבעי. קרם זה מתאים גם לשימוש יומיומי ומעניק מראה מושלם וגמיש. לדוגמה, קרם לעיצוב גלים ותלתלים מדויקים "סיירן וויבס" 150 מ"ל - לוריאל, קרם ג'ל להגדרת תלתלים "באונסי אנד טנדר" 150 מ"ל - לוריאל, ועוד.

ספריי מעניק לחות לשיער מבית לוריאל פרופסיונל

ספריי המעניק לחות לשיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL הוא פתרון מושלם לשיער יבש ופגום. הספריי מחדיר לחות לעומק השיער, משפר את המרקם ומעניק ברק. השימוש בספריי הוא נוח ומהיר, והוא מתאים לשימוש יומיומי כחלק משגרת הטיפוח.לדוגמה, ספריי תחליב מקצועי רב תכליתי 10 ב-1 לשיער צבוע ופגום מסדרת ויטמינו קולור 190 מ"ל - לוריאל, וספריי לטיפוח וריענון מראה התלתלים "קרל אקספרשן" 190 מ"ל - לוריאל.

השימוש במגוון מוצרים מבית LOREAL PROFESSIONNEL מבטיח טיפוח איכותי ועמוק לשיער, תוך מתן מענה לכל סוגי השיער ולצרכים שונים. מסכות, מרככים, קרמים וספריי לחות - כל אחד מהם מספק פתרון ייחודי ומותאם לשיפור המראה והבריאות של השיער.

טיפול לשיער חזק ובריא מבית LOREAL PROFESSIONNEL- אמפולות וסרום לשיער

אמפולות לשיער מבית לוריאל פרופסיונל

אמפולות לשיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL מיועדות לטיפול מרוכז ועמוק בשיער. הן מכילות רכיבים עשירים בתזונה ומרכיבים פעילים המתמקדים בבעיות שונות של השיער והקרקפת. אמפולות אלו מתאימות לשיער דליל, יבש, פגום, ולשיער הנוטה לנשירה. הן מזינות את השיער בע

ומק, מחזקות את השורשים, ומעניקות לחות וברק. על ידי חדירה לעומק השיער, הן משפרות את המרקם והחוזק שלו, ותורמות למראה בריא ומלא חיות. לדוגמה, אמפולה למילוי וחידוש אורכי השיער לשיער ארוך מסדרת "פרו לונגר" - לוריאל, אמפולות נגד נשירה לשיער דליל "אמינקסיל אדוונסד" 10 יחידות - לוריאל, ועוד.

סרום לשיער מבית לוריאל פרופסיונל

סרום לשיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL מספק פתרון אידיאלי לשמירה על השיער מפני נזקי סביבה ומזהמים. הסרום מותאם במיוחד לשיער צבוע ומובהר, שכן הוא מגן על הצבע ומעניק ברק. בנוסף, הסרום מסייע לשמירה על הלחות הטבעית של השיער ולהגנה מפני חום ושמש. נוסחת הסרום מועשרת בויטמינים וחומצות שומן המחזקות את השיער ומעניקות לו מראה בריא ומבריק. לדוגמה, שמן מקצועי לשיער יבש ופגום מסדרת 'אבסולוט ריפר' 90 מ"ל - לוריאל, וסרום מרוכז לפיניש מושלם לכל סוגי השיער מסדרת "סטימפוד" 50 מ"ל - לוריאל.

השימוש באמפולות ובסרום לשיער מבית LOREAL PROFESSIONNEL מבטיח טיפול מותאם אישית ומתקדם לשיער, תוך עמידה בפני אתגרי הסביבה ושמירה על מראה טבעי ובריא. אלו פתרונות טיפול מתקדמים המותאמים לשיער בכל מצב ומצב, מסייעים להחזיר לשיער את החוזק, הברק והחיות שהוא זקוק להם.

סיכום

מוצרי הטיפוח לשיער מבית לוריאל פרופסיונל, מותאמים לכל סוגי השיער ודרכי הטיפול והטיפוח השונים. מאמפולות וסרומים מרוכזים, דרך מוצרי עיצוב כמו ג'ל, ווקס, חימר, ומוס, ועד לפתרונות ניקוי והזנה כמו שמפו, מרכך, מסכות וספריי לחות. כל מוצר מבית LOREAL PROFESSIONNEL עוצב תוך התמקדות באיכות, חדשנות, והתאמה לצרכים הייחודיים של כל סוג שיער. המוצרים מציעים טיפולים מקיפים שמחזקים, מזינים ומגנים על השיער, תוך שמירה על מראהו הטבעי והבריא. הם מסייעים לטפל בסוגים שונים של בעיות שיער, משיער דליל ונשירה, דרך שיער יבש ופגום, ועד לשיער צבוע ומובהר. לוריאל פרופסיונל מציבה את הסטנדרטים למוצרי טיפוח שיער מקצועיים, מאפשרת לכל אחד ואחת ליהנות משיער בריא, חזק ומטופח. 



קרא/י עוד...

69 מוצרים

נצפו לאחרונה