BEAUTY TRENDS 2024

1 תגובה

 

2023 היתה בהחלט שנה דרמטית. שנה של השקת מוצרים חדשים של מותגי טיפוח מובילים, שנה בה מוצרים שהיו בשוק מספר שנים פרצו ובגדול, שנה בה מותגי טיפוח כחול-לבן התחילו לכבוש את "מצעד הבסט סלרס" חודש אחרי חודש ועוד!

2024 כבר כאן ואלו ארבעת הטרנדים שהולכים לככב השנה בתחום הטיפוח, ובגדול!

 

2024 BEAUTY TRENDS

מותגי טיפוח כחול-לבן:

ה-טרנד של 2024, שהתחיל בחודשים האחרונים של שנת 2023. אחת המטרות המרכזיות שלנו בימים אלו, בהם אנו נמצאים במצב של מלחמה, היא תמיכה נרחבת בכלכלה המקומית ובקידום מותגי הטיפוח תוצרת ישראל. "כוחנו באחדותנו" כך שהתמיכה במותגי הקוסמטיקה, טיפוח השיער והאיפור תוצרת ישראל, חשובה יותר מתמיד. בעזרת רכישת מוצרי הטיפוח של מותגי כחול-לבן, אנחנו יכולים לתמוך בעסקים המקומיים ולעזור להם לשרוד ולהמשיך להתפתח בתקופה קשה זו, לסייע בשימור הידע והמומחיות הישראלית בתחום הקוסמטיקה והביוטי וכן להבטיח המשך יצירת מקומות עבודה והבטחת הכנסה להמון עובדים בתחום.

קוסמטיקה טבעית:

2023 היתה ה-שנה של ה"שדרוגים המלאכותיים". הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית, הדבקת ריסים בסגנון מניפה ועוד. הכל בגדול, במוחצן, ברצון לשנות, לתקן, לשדרג. המגמה ב-2024 הולכת להיות רגועה הרבה יותר, עם חיבור אמיתי למתנות שקיבלנו מהטבע ומיצוי מקסימלי של הפוטנציאל הגלום בטבע ובתוכנו- הן בהיבט החיצוני, בעור ובשיער שלנו והן בהיבט הפנימי, החל ממה שאנחנו מכניסים לגוף מבחינת ויטמינים ותזונה וכלה באיך אנחנו בוחרים להעשיר את עולמנו הפנימי. הקוסמטיקה הטבעית הולכת לתפוס מקום של כבוד בשנה זו.

מינימליזם:

בכל מה שקשור לאיפור הפנים, 2024 הולכת להיות מינימליסטית, טבעית ורגועה.

המגמה היא NO MAKEUP MAKEUP, להיות עם ולהיראות (כמעט) בלי. שימוש במייקאפ עם כיסוי טבעי, מעט סומק או טינט, מסקרה בריסים ושפתון בגוון ורדרד טבעי. זהו. סדר חיצוני ופנימי, צרכנות נכונה ונבונה – למה אני באמת זקוקה כדי להרגיש טוב ועל מה אפשר לוותר, שהרי לעיתים כל המוסיף גורע. לדוג' מריחה של יותר מדיי תכשירים על עור הפנים עלולה לגרום לגירוי ויובש ואף להוביל את העור להתמודדות עם התפרצות של אקנה. ומבחינת שיער, המגמה זהה. בשנת 2024 בה המינימליזם הולך לשלוט, עיצוב השיער יהיה במראה מעט פרוע, בסגנון לא מתאמץ, עם תנועה וחיות שיכניסו שובבות ללוק הכללי.

שילוב של חומרים פעילים:

שנת 2023 היתה שנה של התנסויות בחומרים פעילים. חקרתן, העזתן והתנסיתן במה שנחשב פעמים רבות למוצרים טיפוליים בלבד. ההבנה כי שימור המצב הקיים (של עור הפנים, של נראות השיער) ושימוש במוצרים מקצועיים המכילים חומרים פעילים כדי למנוע בעיות עתידיות- חילחלה לעומק ותשפיע באופן ישיר גם על שלל הבחירות במוצרי הטיפוח שילוו אתכן בשנת 2024. המגמה בשנה זו היא שילוב של רכיבים פעילים באותו המוצר, למען קבלת אפקט טיפולי כפול, כי אם כבר מוצרי שיער המכילים לדוגמא חומצה היאלורונית, שתעניק לשיער לחות אינטנסיבית ותשקם אותו, אז למה לא לתפוס שתי ציפורים במכה אחת ושבאותם המוצרים בדיוק יהיה גם קרטין טהור, שמצפה את השיער בשכבת הגנה ותורם לשיקומו? (דוגמא למוצרי שיער מקצועיים המכילים גם חומצה היאלורונית וגם קרטין טהור: מוצרי המותג מימאס)

 

לחזרה לאתר לחצו כאן

 


1 תגובה


  • כוכי

    אלופים- אין על המוצרים שלכם


הוספת תגובה :

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.