אולפלקס בהכרזה דרמטית: 2 מוצרים חדשים מצטרפים לנבחרת הכוכבים של המותג!

1 תגובה

אולפלקס בהכרזה דרמטית: 2 מוצרים חדשים מצטרפים לנבחרת הכוכבים של המותג!

אולפלקס. מי שמכיר כבר יודע – מותג פורץ דרך ששינה את חוקי המשחק של עולם שיקום השיער. ואם טרם הספקת להכיר – זה לגמרי הזמן, במיוחד עכשיו - שמצטרפים שני שחקני חיזוק לנבחרת הכוכבים של המותג. עד עכשיו המותג נתן פתרון מושלם לשיער שדורש שיקום וחידוש לאחר שעבר פגיעה כתוצאה מטיפולי הבהרה, צבע או חשיפה לחום גבוה של מכשירי עיצוב שיער חשמליים. בין מוצרי המותג ניתן למצוא את הקרם המשקם המיועד לשימוש לפני החפיפה, שמפו, מרכך, סרום ועוד, שכולם כוללים פטנט עולמי לחיזוק השיער ושיקום אינטנסיבי שלו, מתוך סיב השערה. למעשה, מוצרי אולפלקס משקמים את השיער כך שהוא חוזר למצבו ההתחלתי, הטבעי והבריא, שקדם לפגיעה שנוצרה בשיער עם הזמן. במוצרי אולפלקס – קיימת חדירה של החומר המשקם לתוך תא השערה כך שמתאפשר תיקון שלה, שהוא בעצם בנייה מחודשת של קשרים כימיים המצויים בתוך השערה ו"נפרמו" מסיבות כאלו ואחרות.  

שני המוצרים החדשים שמצטרפים לנבחרת הכוכבים הקיימת של המותג OLAPLEX אף הם קשורים לשיער, רק בצורה קצת אחרת. המוצר הראשון הוא שמפו יבש לניקוי עמוק ללא שטיפה והמוצר השני הוא סרום לריסים ליצירת ריסים עבים, חזקים ולמראה מלא בנפח.

שמפו יבש לניקוי עמוק ללא שטיפה –

מיועד לריענון של שורשי השיער בין חפיפות ולספיחת עודפי שומן ולכלוך שהצטברו על השיער. מותיר את השיער נקי ואוורירי, מגביר את הנפח ומעניק לשיער תנועה וחיים.

כדי להבין את מהות המוצר, נבין תחילה את צירוף המילים "שמפו יבש". שמפו יבש מבצע את פעולת ניקוי השיער רק באופן שונה ואחר- ללא הרטבה של השיער וללא חפיפה שלו לצורך ניקוי משאריות לכלוך, מהצטברות שומן וכדומה. כלומר - שמפו יבש מבצע את פעולת הניקוי אך מותיר את השיער יבש. הוא מכיל חלקיקים שסופחים אליהם את השומן ואת הלכלוך כך שמבצע ניקוי עמוק של הקרקפת והשיער. בעצם הספיחה הזאת השיער נותר נקי, ללא הברקה שומנית ואז שורשי השיער מקבלים מעין "הרמה" ונפח שמקורם בניקיון השיער. כששיער שמנוני, השיער שקרוב לקרקפת נצמד באופן שאינו סימפטי לקרקפת וכאשר הוא נקי- נוצרת הרמה עדינה של שורש השיער, שמשפיעה על נראות השיער לאורכו ומעניקה לו נפח. השמפו היבש הוא קליל ומיועד לריענון בין חפיפות (שהרי ידוע כי חפיפה יומיומית אינה מומלצת בכלל). השמפו היבש של אולפלקס מכיל טכנולוגיה מהפכנית המדמה את פעולת ניקוי הרעלים מעור הפנים – "מושכת" אליה את הלכלוך שהצטבר על הקרקפת ועל אורכי השיער עם הפטנט של טכנולוגיית בניית קשרים בתוך סיב השערה כדי להשאיר את השיער רענן. ניתן להשתמש בשמפו היבש כדי להגביר את נפח השיער ולהעניק תנועה לשיער חסר חיים. אז... איך להשתמש בשמפו היבש של אולפלקס? יש לנער היטב לפני השימוש. לחלק את השיער לקבוצות. לרסס על השיער והקרקפת ממרחק של 15-25 ס"מ. להמתין 30 שניות, לעסות היטב את עור הקרקפת ולעצב את השיער כרגיל.

למעבר למוצר לחצו כאן

 

סרום לריסים ליצירת ריסים עבים, חזקים ולמראה מלא בנפח –

סרום לריסים? קראת נכון. הרי היה ברור מהרגע הראשון שהמותג אולפלקס הגיח לאוויר העולם, שמדובר בלא פחות ממותג שבא כדי לעשות כאן מהפכה. לענות על צורך שטרם קיבל מענה. כזה שאפילו לא חשבנו שיש לו פתרון.

אז נתחיל מלהבין מהו סרום ומה המטרה שלו בכל הקשור לטיפוח השיער ושמירה על בריאותו.

סרום לשיער מיועד כדי לשקם את השיער, לחזק אותו ולהעניק לו הזנה אינטנסיבית, גמישות וברק.

סרום אולפלקס לריסים נותן את אותו האפקט, עם טוויסט בעלילה. מריחת הסרום השקוף והקליל של אולפלקס על קו הריסים, מעניקה להם תמיכה ושמירה על מחזור הצמיחה הטבעי של השערה, עיבוי ושימור הריסים. שהרי ידוע כי הריסים הם למעשה שיער עדין מאוד, שמריחת מסקרה גורמת באופן חד משמעי להחלשה שלהם עד לכדי תלישה שלהם מהשורש, בעיקר בעת הסרת האיפור. הסרום, שחודר לשורש השערה בקו הריסים, מכיל ריכוזים יעילים ביותר של טכנולוגיית OLAPLEX מבוססת הפטנט, שמחזקת את סיב השערה ובונה אותו מחדש. בנוסף לטכנולוגייה, סרום הריסים מכיל חומצה היאלורונית וביוטין. החומצה ההיאלורונית מסייעת בספיחת לחות לתוך תא השערה, מסייעת בבניית נפח ומצפה את השערה בשכבת הגנה. ביוטין חיוני לבריאות השערה, מסייע בייצור של חלבון הקרטין (ממנו בנויה השערה), מסייע בעיכוב נשירת השיער, מחדש ומשקם את זקיקי השערה, ומעניק מראה בריא ומלא ברק.

עם סרום הריסים של אולפלקס, הריסים נראים ארוכים יותר, מורמים יותר, עבים וצפופים יותר. אז... איך להשתמש בסרום לריסים של אולפלקס? טובלים את המברשת פעם אחת ומורחים על העור לאורך קו הריסים העליון בשתי העיניים. ממתינים לפחות 90 שניות לייבוש החומר מבלי לשטוף אותו, לפני מריחת מוצרי עיניים אחרים. אין צורך למרוח על קו הריסים התחתון. מומלץ לשימוש פעמיים ביום, בוקר וערב, על עור נקי ויבש.

 למעבר למוצר לחצו כאן

 

לכל מוצרי אולפלקס לחצו כאן

 

דיל קוסמטיקס- המשווקת הרשמית של המותג אולפלקס בישראל.


1 תגובה


  • לירון

    אולפלקס זו התמכרות


הוספת תגובה :

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.