דרכי ביטול עסקה

מדיניות ביטול הזמנה

הנוחיות שלך חשובה לנו. על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר, דיל קוסמטיקס מספקת את מלוא המידע במדיניות הביטול שלנו. 

  1. מדיניות ביטול הזמנה תהא כפופה לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (להלן: "החוק"). 
  2. הודעה על ביטול הזמנה תימסר לחברה על ידי הלקוח תוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה או החשבונית- לפי המאוחר מביניהם.
  3. הודעת ביטול תימסר לחברה באחת הדרכים הבאות: בטלפון (03-7175775), במייל (info@dealcosmetics.co.il), בדואר רשום או בעל פה במשכננו ברחוב תפוצות ישראל 1 גבעתיים או בפנייה מתוך אתר החברה - ותיכנס לתוקפה מרגע הודעת הביטול.
  4. אדם עם מוגבלות/ עולה חדש- ימסור הודעת ביטול בתוך ארבעה חודשים מיום קבלת ההזמנה או החשבונית, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה ללקוח (כולל התכתבות באמצעים אלקטרוניים). 
  5. במקרה של ביטול עסקה עקב חרטה, החברה רשאית לגבות דמי ביטול בסך 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם. 
  6. בנוסף, על הצרכן להחזיר את המוצר לחברה במקום מושבה. במידה ואין ביכולתו לעשות כן, החברה תוציא שליח מטעמה לאיסוף החבילה, והזיכוי יבוצע בקיזוז עלות המשלוח בסך 20 ש"ח. 
  7. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם/ אי התאמה, החברה תשיב ללקוח את מלוא הסכום ששילם עבור המוצר. 
  8. החברה תבצע זיכוי כספי תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול. הזיכוי יתבצע באותו אופן בו בוצע התשלום. לאחר ביצוע הזיכוי כאמור, תישלח ללקוח אסמכתא לדואר האלקטרוני.
  9. המוצרים יוחזרו ככל הניתן, באריזתם המקורית. 
  10. בהתאם לחוק, לחברה הזכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
  11. יובהר כי לא ניתן להחליף/ להחזיר/ לבטל עסקה של מוצרי תוספי תזונה ומוצרים שמוגדרים בחוק כ'טובין פסידים' (מוצרים שעלולים להתקלקל, שחיי המדף שלהם קצרים או מוצרים מתכלים).

 

    רוצים הבהרה נוספת? התעוררה בעיה? יש לכם שאלה?
    אנחנו כאן בשבילכם! חייגו : 03-7175775, או שלחו אלינו מייל: info@dealcosmetics.co.il ונשמח לסייע.

    שעות פעילות מחלקת שירות הלקוחות:

    ימים א-ה (לא כולל חג וערבי חג) בין השעות 09:00 - 16:30

    יום ו’ בין השעות 09:00 – 12:00

     חזרה לעמוד הבית