20 מוצרים

אולפלקס | OLAPLEX

OLAPLEX: מהפכת טיפוח השיער בשילוב מדע חדשני

OLAPLEX, מותג טיפוח השיער, שמקורו בקליפורניה והוקם בשנת 2014, עשה גלים משמעותיים בתעשיית השיער המקצועית. המוצרים המהפכניים של המותג ריגשו אנשי מקצוע ולקוחות כאחד עם התוצאות המהפכניות שלהם. מוצריה המוגנים בפטנט של אולפלקס בולטים ביכולתם לחדור לעומק תא השערה, לתקן ולהתחדש מבפנים. 

המוצרים של OLAPLEX קבעו אמות מידה חדשות בטיפוח ושיקום השיער. סדרת המוצרים הטבעוניים, נטולי מלחים והפרבנים, שמים דגש משמעותי על בחירות אתיות ובריאותיות. הליבה של מוצרים פורצי דרך אלו היא ההתמקדות בשיקום הקשרים הכימיים בתוך תא השערה - קשרים שלעתים קרובות נפגעים על ידי תהליכים כימיים וחשיפה לחום גבוהה.

סדרת מוצרי השיער של OLAPLEX

מברשות ומסרקים

מברשות השיער והמסרקים של אולפלקס תוכננו בקפדנות כדי לסרק בעדינות את השיער תוך מניעת שבירה מיותרת. הם מחליקים בין השיערות ללא מאמץ, מה שהופך אותם לכלי אידיאלי לפיזור אחיד של תכשירי אולפלקס בכל השיער.

מסכת שיער

מסכת השיער של אולפלקס מספקת חיזוק אינטנסיבי של והידרציה לשיער. היא מושלמת להחייאה והגנה על כל סוגי השיער, במיוחד אלה שניזקו כתוצאה מטיפולים כימיים או עיצוב תכוף בחום.

מרכך שיער

מרכך השיער של אולפלקס מחולל ניסים בשיקום, תיקון והחדרת לחות השיער. הוא מתמקד בחיזוק קשרים שבורים בשיערה, כדי לחזק את השיער ולהגן עליו מפני נזק עתידי. שימוש קבוע מביא לשיער שהוא לא רק בריא יותר, אלא גם חזק יותר ועמיד מבפנים.

סרום לשיער

סרום השיער של אולפלקס הוא מוצר לתיקון ועיצוב השיער, המבטל קרזול, מעניק לחות ומגן על השיער. זוהי דרך מצוינת לתקן ולתחזק שיער בריא בין הביקורים שלכם במספרה.

קרם שיער

קרם השיער של אולפלקס עוזר לבנות מחדש את קשרי הדיסולפיד הפגומים של השיער, אשר בדרך כלל נפגעים במהלך טיפולים כימיים. הקרם מותיר את השיער רך יותר, מבריק וקל יותר לניהול.

שמפו ללא מלחים

השמפו ללא המלחים של אולפלקס נועד לנקות ולתקן את השיער מבלי להסיר ממנו את השמנים הטבעיים שלו. הוא נקי ממלחים חריפים, מה שמבטיח שהשיער שלכם יישאר מבריק, בריא ולח.

שַׁמפּוֹ

השמפו הייחודי משחזר את החוזק הפנימי ואת רמות הלחות כדי להוסיף ברק ויכולת ניהול מדהימים. השמפו תוכנן לעבוד במקביל למערכת אולפלקס, לקשר קשרים שבורים תוך כדי ניקוי השיער.

השימושים של מוצרי אולפלקס

טיפול בקשרים בשיער

מוצרי אולפלקס, במיוחד המסרקים והמרככים שלהם, מצוינים לפירוק וטיפול בשיער. הם מתירים בעדינות קשרים מבלי לגרום לשבירה, מה שהופך את השיער לחלק יותר ונוטה פחות לנזקים.

טיפול בשיער יבש/פגום

בין אם מדובר במסכה לשיער, בסרום או במרכך, לאולפלקס יש מגוון רחב של מוצרים שתוכננו במיוחד להחיות ולשקם שיער יבש ופגום. הם חודרים עמוק לתוך תא השערה, ומספקים את הלחות והתיקון הנחוצים.

טיפול בשיער בהיר ובלונדיני

שיער בהיר או בלונדיני דורש טיפול נוסף, ומוצרי אולפלקס יכולים לספק זאת. מוצרי המותג בונים מחדש את הקשרים השבורים הנגרמים מחימצון ושומרים על הבריאות והחיוניות של השיער.

טיפול בשיער שמן

השמפו ללא מלחים מבית אולפלקס הוא אופציה נהדרת לשיער שמן. הוא מנקה ביעילות את הקרקפת והשיער מבלי להסיר מהם לחות חיונית, ובכך נמנע מהפקת יתר של שמן הנגרמת לעיתים קרובות משמפו המכיל מלחים.

טיפול בשיער חלק

לשיער חלק יש נטייה לנזקי חום ויובש. מוצרי אולפלקס, ובמיוחד קרם השיער והסרום שלהם, נהדרים לשמירה על רמות הלחות הבריאות של שיער חלק או מוחלק, ומבטיחים שהוא יישאר חלק, מבריק וללא נזקים.

לסיכום, הליין המרשים של מוצרי טיפוח שיער מתקדמים מבית אולפלקס ביסס את מקומו כפורץ דרך בתעשיית השיער העולמית. בין אם את מחפשת לתקן נזקי שיער, לשמור על בריאות שיער שעבר טיפול כימי, או פשוט לשמור על הקצוות שלך במיטבם, אולפלקס מספקת מגוון מקיף של פתרונות לכל סוג שיער וצורך!

קרא/י עוד...

20 מוצרים

נצפו לאחרונה