תוספי התזונה שחובה להכיר!

הגוף שלנו זקוק לשפע של רכיבי תזונה חיוניים הכוללים אבות מזון, ויטמינים ומינרלים, לצורך שמירה על בריאותו התקינה. את חלקם אנו משיגים באמצעות תזונה נכונה אך פעמים רבות יש צורך בהשלמת החסרים הדרושים לו דרך נטילת ויטמינים ותוספי תזונה.

תוספי התזונה מותאמים להשגת מטרות שונות שהחוט המקשר ביניהן - השאיפה להרגיש חיוניים ומלאי חיים, לשפר את הביצועים החשיבתיים (ריכוז, זכרון, למידה) ואת הביצועים הגופניים (ביצועים ספורטיביים, תפקוד מיני), לשפר את הנראות החיצונית (מראה השיער והעור), לשמור על חוזק נפשי ולחזק באופן כללי את המערכת החיסונית שלנו. 

נשים

בכל תקופת חיים גוף האישה עובר מסלול שינויים מרתק. הריון, לידה, שינויים הורמונליים, גיל המעבר וכו'. תוספי התזונה לנשים נועדו לסייע לגוף בתקופות אלו, לחזק אותו ולהעניק לו את ההגנה והחוזק הדרושים לו.

קוסמטיקה

אם עד היום טיפוח מראה השיער והעור היה דרך טיפולים חיצוניים בלבד, היום מכירים יותר ויותר בחשיבותם ויעילותם של הטיפולים הפנימיים. תוספי התזונה מכילים את הרכיבים הדרושים למראה בריא ואידיאלי של השיער והעור, שלא נמצאים בתזונה שאנו צורכים או לא קיימים בהם בכמות מספקת. לדוגמא: הייצור הטבעי של הקולגן והחומצה ההיאלורונית בגוף הולך ופוחת עם השנים. מחקרים מעידים כי צריכה של תוספי תזונה ייעודיים, תעזור להשלים את החסרים ולהעניק לעור ולשיער מראה חיוני, בריא וצעיר יותר.

ילדים

בשגרת החיים המודרנית תזונתם של הילדים מושתתת ברובה על מזון מהיר ומעובד. לתזונה לקויה השלכות רבות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך, והיא עלולה להשפיע על ההתפתחות הגופנית וכן על ההתפתחות הרגשית וההתנהגותית. תזונה בריאה וכמות ויטמינים מספקת הכרחיים לבריאותם הטובה ולמידת חסינותם בפני מחלות. תוספי התזונה לילדים נועדו למטרה זו. 

ספורט -

פעילות גופנית חשובה בכל גיל. היא מסייעת בהפחתת כאבים, בשמירה על משקל תקין ובשיפור מצב הרוח. כדי לעמוד בעומס הנדרש מהגוף בעת ביצוע פעילות גופנית וכדי לסייע לגוף לשפר את הביצועים הספורטיביים שלו, חשוב לספק לגוף אנרגיה, בעזרת תזונה טובה ובמידת הצורך- השלמתה בעזרת ויטמינים ותוספי תזונה.

הגיל השלישי -

בעולם בו תוחלת החיים עולה, חיוני לשמור על איכות חיים נכונה המובילה לבריאות טובה - לראש צלול ולנפש בריאה. זאת בין היתר בעזרת תוספי תזונה שייתנו חיזוק במידת הצורך.

דיל קוסמטיקס - המשווקת הרשמית של תוספי המזון של המותגים המובילים בישראל: אלטמן , סופהרב סולגאר , סמדר ושורשים 

 

 


הוספת תגובה :

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.