עם מוצרי השיער הנכונים, בלונדיניות באמת נהנות יותר!

 עם מוצרי השיער הנכונים, בלונדיניות באמת נהנות יותר!

שיער בלונדיני... פעמים רבות מתארים אותו כ"כוח על", כ"אופי" וככזה שגורם לכולם לסובב ראשים.

אנחנו מסכימות עם כל זה ובתנאי שהשיער נראה בריא, מלא חיוניות וברק, שיער שהבלונד לא גרם לו להיפגע כתוצאה מפעולת הצביעה (במידה ולא מדובר בצבע בלונד טבעי), שהבלונד בגוון נקי, ללא תתי גוונים צהובים לא רצויים, שהשיער אינו יבש וכו'.

אז... מה הכוח שטמון בשיער הבלונדיני שגורם לכולם לסובב ראשים ולך לבלוט בשטח?

הסיבה לכך לא באמת רלוונטית.

מה שרלוונטי זו העובדה שבלונד הוא נכס שחשוב לשמור עליו!

כדי להעצים את הקסם שבבלונד, נשים רבות משתמשות במוצרים לשיער בלונדיני שישמרו עליו, על הגוון הנכון שלו, על הברק ועל החיוניות שלו.

טיפול לא נכון בשיער בלונדיני עלול לגרום לשיער להיראות לא טוב. להראות יבש, עם קצוות מפוצלים ופריזיות לכל אורכו. מלבד המראה שלו, הבהרת השיער וטיפול לא נכון בשיער לאחר התהליך, עלולים להוביל גם לדילול השיער, שהרי מדובר בפעולה כימית שמחלישה את השערה, לעיתים עד כדי שבירתה ונשירה שלה.

כבלונדינית, את בטח יודעת שמלבד הצבע, המטרה היא לגרום לשיער להיות מלא בחיות, עם צבע נקי ומהפנט. לבלוט בשטח, בקטע הכי טוב שאפשר!

טיפול מיוחד לצבע שיער מיוחד

שיער בלונדיני או שיער מובהר עם גוונים מצריך טיפול מיוחד שמשלב כמה היבטים ומורכב מארבעה שלבים ששמירה עליהם תבטיח הצלחה מלאה שלך בקבלת גוון הבלונד המושלם:

  1. שיקום של סיב השערה שנפגע כתוצאה מפעולת ההבהרה
  2. נטרול גוונים צהובים לא רצויים
  3. שימור גוון הבלונד הרצוי
  4. החייאת השיער ושמירה על בריאותו

 

שיקום של סיב השערה שנפגע כתוצאה מפעולת ההבהרה

לאחר הבהרת השיער וצביעתו לבלונד, יש צורך בשיקום אינטנסיבי שלו. ישנם מוצרים ייעודיים המטפלים בו "מבפנים", מתוך תא השערה. התהליך הכימי של צביעת השיער גורם לנזק במבנה השערה כך שצריך לנסות ולהחזיר את המצב לקדמותו עד כמה שניתן.

לצורך כך נמליץ לך לעשות שימוש במוצרים הבאים:

אולפלקס 3 -  סדרת מוצרי OLAPLEX היא סדרת מוצרי שיער פורצי דרך, המבוססים על פטנט עולמי ומטרתם לבצע שיקום אינטנסיבי של השיער באופן מיידי. אולפלקס מספר 3 הוא קרם משקם ומתקן שיער, המיועד לטיפול עומק משורשי השיער ועד לקצוות, לפני החפיפה, בתדירות של פעם בשבוע.

K18 - מסכה ללא שטיפה לתיקון ושיקום מולקולרי של השיער, פריצת דרך מדעית המוגנת בפטנט, שהוכחה קלינית כמתקנת את הנזקים בשיער. המסכה מבוססת על פטנט ה- K18Peptide™ , פפטיד ביו-אקטיבי קיי18, שגורם לחידוש השיער והחזרתו למצב הטבעי, הבתולי והבריא ביותר (לפני כל הנזקים שעבר במשך הזמן).

נטרול גוונים צהובים לא רצויים ושימור גוון הבלונד הרצוי

פעמים רבות צצים תתי גוון לא רצויים כתוצאה מדהיית השיער או מהפיגמנט המקורי של השיער, שמשפיע על צבע השיער שמתקבל. התוצאה של זה היא מראה בלונד צהבהב כתמתם, עם גוונים נחושתיים שיש צורך להבהיר, כלומר- לנטרל. הנטרול בא לידי ביטוי בשימוש במוצרי שיער מקצועיים המיועדים למטרה זו. מוצרים אלו מכילים פיגמנט סגול. המפגש של הפיגמנט הסגול עם הגוונים הלא רצויים האלו יוצר גוון בלונד קר, בלונד נקי בגוון אפרפר.

אצלנו בדיל קוסמטיקס ישנם הרבה מוצרי סילבר לשיער העונים על מטרה זו בדיוק, וביניהם שמפו סילבר, מסכת סילבר וסרום סילבר.

2 סדרות מוצרי הסילבר הפופולריות והנמכרות ביותר באתר בקטגוריה זו:

שמפו ומסכת סילבר לשיער בלונדיני של מימאס הם צמד מוביל ואין פלא. שני המוצרים הללו מסדרת רוביאס (בספרדית: בלונדיניות) של המותג MIMAS, מנטרלים בצורה היעילה ביותר את הגוונים הצהובים והנחושתיים הלא רצויים, שנוצרים פעמים רבות בשיער בלונד. הם עוזרים לשמר את גוון הבלונד הנקי והקלאסי בעזרת הפיגמנט הסגול שבתוכם. מסכה ושמפו סילבר של מימאס מכילים פורמולה ייחודית המועשרת בחומצה היאלורונית ובקרטין טהור, שמטפחים את השיער ומרימים את המראה שלו בעוד כמה רמות! הם מעניקים לשיער בוסט עוצמתי של הזנה וחיזוק, שכל כך חיוניים לו אחרי תהליך ההבהרה.

מוצרי סדרת בלונד אבסולו של קרסטס – התשובה האולטימטיבית לשיער בלונדיני מכל הסוגים. השימוש במוצרי סדרת הבלונד של המותג KERASTASE מזין את סיב השערה לעומק, מנטרל גוון נחושתי לא רצוי ומקנה לשיער גוון בלונד בעל מראה זוהר ומלא חיים. הפורמולה שבמוצרים מכילה חומצה היאלורונית ותמצית פרח האדווילס, המיועדים לחיזוק סיב השערה והענקת ברק, בנוסף לטיפוח גוון השיער. בסדרה קיימים שלושה סוגי שמפו – האחד סילבר (בעל פיגמנט סגול לנטרול גוונים צהובים לא רצויים), השני שמפו לקבלת אפקט הארה לשיער מובהר (שאינו מכיל פיגמנט סגול) והשלישי שמפו במרקם קרמי להענקת לחות אינטנסיבית לשיער לאחר תהליך ההבהרה (שגם הוא לא מכיל פיגמנט סגול). עוד במוצרי הסדרה ניתן למצוא 2 סוגי מסכות לשיער מובהר, אחת עם פיגמנט סגול והשנייה ללא הפיגמנט וכן 3 סוגי סרומים, להזנה ושיקום השיער. סרום אחד במרקם שמנוני, השני במרקם קרם והשלישי מיועד לטיפול ושיקום אינטנסיבי של השיער בשעות הלילה.

חשוב לדעת: גוון הבלונד הרצוי שונה מאחת לשנייה. יש האוהבות נטרול עדין של גווני הצהוב-כתום בלי להגיע לגוון בלונד אפור קר, כך שהוראות השימוש עבורן הן חפיפה עם מוצרי סילבר בין פעם לפעמיים בשבוע. בשאר הפעמים – שימוש במוצרי טיפוח לשיער המיועדים לשיקום שיער יבש ופגום ושאינם מכילים פיגמנט סגול. כלומר, מוצרים המיועדים "לקהל הרחב" ולאו דווקא לבעלות שיער בלונדיני. לעומתן ישנן נשים שאוהבות בלונד קר ומעדיפות לחפוף את רוב החפיפות עם מוצרי שיער המכילים פיגמנט סגול.

אם כך, זהו לא מדע מדוייק ויש לבצע ניסוי ותעיה כדי לדעת איך הבלונד הספציפי שלך מקבל את המפגש עם מוצרי סילבר לשיער, כמה זמן אפקט הסילבר נשאר עליו ועוד.

זוהי למעשה הסיבה שגרמה לסעיף 2 ולסעיף 3 להתחבר יחדיו – נטרול גוונים לא רצויים ושימור גוון הבלונד הרצוי.

החייאת השיער ושמירה על בריאותו

לאחר טיפול בשיער ושיקום שלו, אנו ממליצות לשמור על בריאותו ולהמשיך ולטפח אותו בלי הפסקה. פעולה זו תבטיח מראה שיער מלא חיים, מבריק ובעל מגע רך ונעים. לצורך כך יש לעשות שימוש קבוע במוצרי טיפוח מקצועיים לשיער ומביניהם מומלץ להשתמש במוצרים

לשיקום שיער יבש ופגום (לאו דווקא בלונדיני או מובהר), גם אם השיער שוקם ולא נראה פגוע או יבש. את ההמלצות שלנו ואת מוצרי השיער המיועדים לשיקום שיער יבש ופגום ניתן לראות בלחיצה כאן

אז אם נרצה לסכם... בלונדיניות נהנות יותר, כשהשיער שלהן מטופח כהלכה.

חשוב לזכור: שיער בריא שנראה טוב, החל מהגוון ועד לטקסטורה שלו, משפיע באופן ישיר על הלוק הכללי. אם כך, השקעה בבלונד שלך (ובשיער באופן כללי) היא השקעה כדאית ובהחלט משתלמת!

באתר דיל קוסמטיקס, מלבד צוות מומחיות השיער שזמינות עבורך לכל שאלה, ממתינים לך מוצרים לשיער בלונדיני של המותגים המובילים בארץ ובעולם.

לכל מוצרי הטיפוח המקצועיים לשיער בלונד לחצי כאן


הוספת תגובה :

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.